II. Főkönyvguru Ügyféltalálkozó

2023. november 23. 10:00

nap
óra
perc
másodperc

miért érdemes eljönni?

"Soha ne hagyj ki egy olyan eseményt, ahol az új ötletek és kapcsolatok születnek. Az élet legnagyobb kalandjai a váratlan találkozásokból erednek."

3 indokunk is van, hogy ott legyél

1. Válságkezelés eredményesen

Fedezd fel a válságkezelés és menedzsment kulisszatitkait Balla-Wohlfarth Csilla szemével! Csilla saját példákon keresztül osztja meg, hogyan kezelik ők a válságot és hogyan alakítják át őket fejlődéssé. Tanulj a gyakorlatban alkalmazható stratégiákból!

2. Kapcsolatépítés

Az esemény kiemelkedő alkalmat biztosít a kapcsolatépítésre! Itt találkozhatsz más vállalkozókkal, akik hasonló gondolkodású és lelkes szakemberek. Az ő egyedi példáikon keresztül betekintést nyerhetsz, hogy miként építették fel saját sikeres üzleti kapcsolataikat. Ezek az inspiráló történetek garantáltan új perspektívákat nyitnak meg számodra.

3. Vállalkozásodat segítő AI

Nem titok, hogy a vállalkozások számára a jövő kulcsa a mesterséges intelligencia (AI) hatékony alkalmazása. Németh Gábor, a Marketing Amazing Kft. kiváló szakértője bemutatja, hogyan hozhatja meg az AI a különbséget a versenytársakkal szemben, és miért lenne a Te vállalkozásodnak is elengedhetetlen része.

Kedvcsinálóként pár fotó és információ az előző évi ügyféltalálkozóról:

Ha tavaly velünk voltál, biztosan emlékszel a FŐKÖNYVGURU találkozó varázsára! Az esemény hihetetlen sikert aratott, és a rengeteg pozitív visszajelzés hatására úgy határoztunk, hogy ebből hagyományt teremtünk, és minden évben megrendezzük!

Készülj fel egy újabb felejthetetlen élményre!

A tavalyi találkozón Biros Levente, az Online Márkabolt Kft. tulajdonosa, a szemléletváltó közösség kitalálója, és Forray Niki, a Ballon World Kft. tulajdonosa, több könyv kiadója, vállalkozókat támogató szakértők, osztották meg velünk a titkaikat. Az esemény a csodás KIOSK étteremben zajlott, ahol nemcsak szakmai tapasztalatokat gyűjthettünk, hanem a barátságos légkörben az új kapcsolatok is szárba szöktek.

Most pedig elérkezett az idő a következő találkozóra, mi már alig várjuk, hogy személyesen is találkozhassunk veled! Ebben az évben a FŐKÖNYVGURU kollégái is csatlakoznak hozzánk, így velük is örömmel megismerkedhetsz.

Regisztrálj most, és készülj fel arra, hogy újabb érdekes témákban mélyüljünk el, találkozz olyan vállalkozókkal, akik szívesen osztják meg sikertörténeteiket

Legyen ez a találkozó is olyan emlékezetes, mint az előző!

Előadók

Németh Gábor

gépészmérnök, digitális szakember

25 évig dolgozott nemzetközi vállalatoknál az értékesítés és a vállalatfejlesztés területén. Tapasztalatait globális üzleti környezetben és stratégiai tervezésben szerezte, ahol fontos szerepet játszott az üzleti növekedés és az innováció előmozdításában.
Az online vállalkozók világába több mint egy évtizede lépett be, ott pedig jobban elmerült a digitális transzformáció és a digitalizáció területén.
 
 

„Az AI világába való betekintésem már évekkel ezelőtt elkezdődött, de a nagy nyelvi modellek, különösen a ChatGPT megjelenése óta mélyebben foglalkozom vele. Az AI technológiák és megoldások folyamatos tesztelésével próbálom felfedezni azokat a lehetőségeket, amelyeket az AI kínál a vállalatok és az online vállalkozások számára. Célom, hogy segítsek vállalatoknak kiaknázni az AI által kínált előnyöket, és megmutassam, hogyan lehet hatékonyan alkalmazni ezt a technológiát a mindennapi munkájukban.”

Balla-Wohlfarth Csilla

az onlineMárkaboltok cégvezetője

Balla-Wohlfarth Csilla  irányítja Magyarország legnagyobb háztartási gép webáruházát, az onlineMárkaboltot. A közel 50 fős csapatot foglalkoztató vállalkozás évente 5 milliárd forintos forgalmat generál, és Csilla a cég élén széles körű gyakorlati tudásra tett szert.

 

"Számomra minden munkatárs egyenlő bánásmódot érdemel, nem hiszek a hierarchiában. A felelősségvállalásuk és pótolhatóságuk teszi egyedivé őket, de emberként azonos jogok járnak nekik.."

Érdemes tudnod:

Az örömteli hír, hogy a részvétel teljesen ingyenes, és szívesen látunk vendégül téged! Ugyanakkor, ha eredeti szándékod megváltozik, és 48 órával az esemény kezdése előtt nem jelezted, akkor érvénybe lép a következő szabály: 25.000 Ft-os költségtérítést számítunk fel, melyet a következő könyvelési díj elszámolásnál küldünk ki. Fontos, hogy pontos létszámmal kalkulálhassunk a helyszín és az ebéd rendelése során, amelyet nekünk is 48 órával korábban fixálnunk kell. Viszont, ha velünk tartasz az eseményen, a részvétel továbbra is ingyenes, és örömmel várunk téged!

Az esemény dress code-ja laza elegáns vagy smart casual. Nem szükséges nyakkendő, és bátran érkezhetsz farmerban vagy egyéb kényelmes viseletben. A lényeg, hogy mindenki komfortosan érezze magát

Nincs szigorúan kötelező ültetési rend, tehát szabadon választhatsz, hogy állva vagy ülve veszel részt az előadásokon. A helyszínen elérhető lesz számos álló és ülő asztal, hogy mindenki megtalálja a neki legmegfelelőbb kényelmes pozíciót.

Kérünk, érkezz 09.45-re, hiszen pontban 10:00-kor kezdjük a programot. Ez időt biztosít számodra, hogy nyugodtan helyet foglalj, elhelyezd kabátodat, és élvezd a welcome italodat.

A belvárosi elhelyezkedés miatt számolj azzal, hogy parkolóhelyet kell keresned. A KIOSK mellett található Millennium Center mélygarázs a Piarista utcában kiváló lehetőség. Tapasztalataim szerint mindig volt szabad parkoló ott, és a kihajtás egyszerűen, portaszolgálattal történik. Számlaigényedet is kielégítik.
Parkoló linkje: https://goo.gl/maps/b9q7Kj95qVrJdqJeA

A részvételhez minden cég részéről egy fő regisztrációját várjuk. Ha te és a társad vezetitek a céget, természetesen örömmel látunk mindkettőtöket az eseményen. Ha ketten jöttök, kérlek ennek megfelelően válassz gombot és a részletek miatt Judit keresni fog Téged.

Az „Elküld” gomb megnyomásával teljes mértékben megértettem és elfogadom a fenti feltételeket, információkat!

Helyszín

KIOSK-BUDAPEST
1056 Budapest, Március 15. tér 4.